הסיפור של ב' בין גירושין לשליטה

סיפורה של ב' הוא סיפור של אישה שבעלה תבע אותה תביעת גירושין וכרך בה אף את עניני הרכוש, המשמורת והסדרי הראיה. הגרוש נטש את האישה והילדים למציאות כלכלית קשה, בה ב' נאלצה להתמודד עם הקושי לפרנס את שלושת ילדיה הקטנים. לנוכח הקשיים החליטה ב' לעבור ולהתגורר בקיבוץ בו התגוררה בעבר, דבר אשר יקל עליה את כלכלת ילדיה באופן משמעותי ויאפשר לה להנות ממערכת תמיכה משמעותית של חברי הקיבוץ ששמחו מאוד לקבל אותה ואת ילדיה.

ב' ניסתה להסביר לגרוש את מניעיהואף הציעה לו הסדר הסעות נדיב,  אבל הגרוש הגיש מיד ( והפעם לבית המשפט) בקשה למתן צו מניעה, תוך שהוא מעלה טענות מטענות שונות בניסיון למנוע את העתקת מקום המגורים. הגרוש טען שהקיבוץ מצוי באזור מסוכן, שמרחק הנסיעה יקשה עליו את חלוקת הסדרי הראיה ועוד טענות כאלו ואחרות.

ב' היא אישה אמיצה וחזקה וברור היה שטענות הגרוש אינן מרתיעות אותה אלא מגבירות את נחישותה, שהרי היה ברור מהם המניעים להעתקת המגורים: רווחת הילדים רגשית וכלכלית .

מול נחישות שכזו לא נותרתי אדיש, נרתמתי למאבק. לשמחתי היו לנו תשובות מצויינות לכל אחת מטענותיו של הגרוש, בעיקר הצלחנו להוכיח כי "דאגתו" לילדים היא בעיקר מהפה אל החוץ. ב' הסכימה לשאת ברוב הנטל הכרוך בהסעות בעיקר מתוך הבנה שנוכחותו של הגרוש בחיי ילדיה חשובה מאוד.

לאחר כל אלו לא נותר לביהמ"ש אלא לאשר את העתקת המגורים של ב' וילדיה. אני שמח לדווח כי הילדים מאושרים.

Call Now Button